Пошуковий запит: (<.>A=Качмар Р$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Качмар Р. Я. Оцінювання екологічних та економічних втрат від шуму транспортних потоків міста Львова [Електронний ресурс] / Р. Я. Качмар // Автошляховик України. - 2013. - № 1. - С. 10-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/au_2013_1_4
|
2. |
Качмар Р. Я. Оптимізація теплового стану автомобільного двигуна за рахунок використання термостата з електронним керуванням [Електронний ресурс] / Р. Я. Качмар, А. С. Панчишин // Проектування, виробництво та експлуатація автотранспортних засобів і поїздів. - 2013. - № 21. - С. 115-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pveazp_2013_21_18
|
3. |
Бойко А. П. Дослідження впливу корозійних уражень на міцність силової конструкції кіля літаків типу МІГ-29 [Електронний ресурс] / А. П. Бойко, О. М. Добриденко, Р. В. Качмар // Збірник наукових праць Державного науково-дослідного інституту авіації. - 2009. - Вип. 5(12). - С. 162-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdndia_2009_5(12)__32
|
4. |
Баженов В. А. Розрахунок залишкової міцності стикових накладок кілів літака типу МІГ-29, уражених корозією [Електронний ресурс] / В. А. Баженов, І. І. Солодей, Р. В. Качмар, В. М. Самотьос // Збірник наукових праць Державного науково-дослідного інституту авіації. - 2010. - Вип. 6(13). - С. 129-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdndia_2010_6(13)__24
|
5. |
Добриденко О. М. Визначення причин розвитку корозійних уражень стикових накладок кілів літаків типу МиГ-29 [Електронний ресурс] / О. М. Добриденко, Р. В. Качмар, О. І. Кремешний // Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних сил. - 2011. - Вип. 2. - С. 52-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2011_2_13 Наведено результати експерименту по встановленню причин розвитку корозії на силових елементах кілів літаків типу МиГ-29.
|
6. |
Качмар Р. Я. Моделювання впливу конструктивних змін підвіски автопоїздів марки MAN в середовищі SOLIDWORKS [Електронний ресурс] / Р. Я. Качмар, М. О. Дмитрів // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Оптимізація виробничих процесів і технічний контроль у машинобудуванні та приладобудуванні. - 2015. - № 822. - С. 24-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPO_2015_822_7 Змодельовано півресору підвіски причіпа автопоїзда, показано небезпечні перерізи півресори та напруження, які виникають під час максимальних навантажень. Запропоновано для зменшення відмов встановити вставку між віссю та півресорою напівпричіпа автомобіля.
|
7. |
Ланець О. C. Обґрунтування параметрів вібраційного бункерного живильника з електромагнітним приводом [Електронний ресурс] / О. C. Ланець, Р. Я. Качмар, В. М. Боровець // Автоматизація виробничих процесів у машинобудуванні та приладобудуванні. - 2016. - Вип. 50. - С. 54-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Avtomatyzac_2016_50_9
|
8. |
Качмар Р. В. Актуалізація технологічного базису ремонту складових частин із полімерних композиційних матеріалів планера літака [Електронний ресурс] / Р. В. Качмар, Г. О. Кривов, Д. М. Єрмолін, В. А. Матвієнко, В. В. Баклан, А. М. Рудько // Mechanics and Advanced Technologies. - 2020. - № 3. - С. 57-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/madt_2020_3_9
|
9. |
Ланець О. С. Формування високоефективної дискретної тримасової міжрезонансної коливальної системи вібраційної машини з електромагнітним приводом [Електронний ресурс] / О. С. Ланець, П. В. Майструк, В. М. Боровець, В. В. Майструк, Р. Я. Качмар // Автоматизація виробничих процесів у машинобудуванні та приладобудуванні. - 2021. - Вип. 55. - С. 62-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Avtomatyzac_2021_55_9 Мета роботи - обгрунтування інерційно-жорсткісних і силових параметрів високоефективної дискретної тримасової міжрезонансної коливальної системи вібраційної машини з електромагнітним приводом та у формуванні її математичної моделі з урахуванням приводу. Незважаючи на широку поширеність у промисловості одно- та двомасових вібраційних машин, їх тримасові аналоги у міжрезонансній зоні коливань мають значно вищий динамічний потенціал. Нові підходи до розрахунку та проектування тримасових міжрезонансних вібраційних машин сприяли б їх масовому впровадженню на підприємствах різних галузей промисловості як технологічне обладнання. Розглянуто математичну модель тримасової міжрезонансної коливальної системи вібраційної машини з електромагнітним приводом у вигляді системи лінійних диференціальних рівнянь. На її основі формуються залежності для визначення необхідних інерційно-жорсткісних і силових параметрів високоефективної вібраційної машини. Виходячи з відомих уже силових параметрів системи формуються необхідні при проектуванні вібраційної машини параметри електромагнітного приводу. Встановлені вище параметри закладаються в математичну модель вібраційної машини. Досліджено часові залежності руху коливальних мас із урахуванням процесів, що протікають в електромагнітному віброзбуджувачі. Обгрунтовано інерційно-жорсткісні, силові параметри коливальної системи та сформовано математичну модель тримасової міжрезонансної коливальної системи, що враховує електромагнітні процеси в приводі. Сформована математична модель тримасової міжрезонансної коливальної системи вібраційної машини з урахуванням процесів, що протікають в електромагнітному приводі, де силова дія електромагніту формується через струм у котушці віброзбуджувача. Запропонована методика розрахунків тримасових міжрезонансних вібраційних машин з електромагнітним приводом може бути використана під час проектування високоефективного вібраційного технологічного обладнання.
|
10. |
Качмар Р. В. Відновлення несучої здатності склопластикового обплетення авіаційних балонів для зберігання рідин, стиснутих газів та вогнегасних складових [Електронний ресурс] / Р. В. Качмар, Г. О. Кривов, Б. С. Карпінос, Д. М. Єрмолін, В. А. Матвієнко, М. М. Кайнов // Mechanics and Advanced Technologies. - 2021. - Vol. 5, no. 1. - С. 70-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/madt_2021_5_1_10
|